Home


ShoutMix chat widget

Saturday 9 July 2011

Jejaka Berkacamata Itu

Assalamualaikum....

Selamat hari Sabtu! Hope everything is running smoothly..If it doesn't smooth as you thought, remember one thing, "Aal Iz Well " (sambil tepuk-tepuk tangan kat dada).


Jangan hanya memandang pada mata kasar.
Pandanglah juga pada mata hati.

Budak kacamata. Saya suka tengok orang pakai cermin mata walau pun mereka sering dikaitkan dengan 'nerd'. Harap bukan satu kesalahan sekiranya saya suka tengok orang "nerd". Actually, saya suka orang skema sebab nampak smart. HAHA. Opss, skema saya  itu bukan bermaksud anda bercermin mata tebal, bawak buku tebal, galas beg bertali dua, baju masuk dalam seluar, berkasut, berkemeja dan sikat rambut belah tengah!It just nice kalau awak pakai baju yang kemas atau berkolar dan xmerokok. But sorry to say, lelaki merokok itu bagi saya selekeh dan xskema lagi.

Jejaka itu pakai cermin mata, saya suka tengok awak tapi awak sombong macam awaklah jejaka Malaya paling hensem abad ini. Ohh mannnn...=.="
Kalau awak perasan muka awak hensem tapi perangai awak macam tuttttttt...jangan terkejut kalau awak dapat surat cinta+cermin sebagai hadiah kenang-kenangan dari saya! Biar awak duk tengok muka awak hari-hari. Muka yang perasan smart. Yup, saya xpandai nak kutuk orang secara direct. Lebih baik saya tulis surat istimewa untuk awak sorang je kan. Kan lebih manis. Budi bahasa budaya kita. X gitu?

Seorang jejaka yang berkacamata itu telah menjadi milik orang! HIHI. Kita mungkin xakan menjadi rapat seperti dulu lagi. Semoge awak bahagia. Mungkin itu adalah doa yang terbaik apabila melihat jejaka pujaan menjadi milik orang...Yup, bukankah lebih elok mengalah seandainya mengalah itu mampu mendamaikan hati semua orang....

Jejaka berkacamata itu suka membebel! But he's so lucky because he has a good looking! Yeahhh si comel yang suka mengomel. Semoge awak semakin gemuk wahai jejaka berkacamata!

Kalau xrabun, xkan nak suh pakai cermin mata jugak baru nampak smart!!!HAHA.
Luaran kadangkala tidak mencerminkan dalaman. Just be yourself.


Professor Meow Nerdy

Beauty is not only seen by the eye it is also felt by the heart.

Nota kaki :: Saya pun xpakai cermin mata la...Sayangi mata anda setiap hari...Minum milo jadi sihat dan kuat.

No comments:

Post a Comment