Home


ShoutMix chat widget

Monday 5 November 2012

Tisu

Assalamualaikum...
Dear blog...

Antara perkara yang menyedihkan ialah apabila orang yang anda pernah sayang block anda dari FB....
Having a rough arguement and both are keep silence until once you open your FB, the add friend button appear at his page...

Dear Encik Koala...
Terima kasih atas semua pertolongan awak terutamanya sewaktu saya praktikal...
Yelah waktu hati sayang, semua benda jadi senang...bila hati sudah xsayang, semua benda pun xkena...
I am trying so hard to retain our relationship but somehow, it does't work anymore...

Ingat tak peristiwa sewaktu hari last praktikal sebelum saya balik kt rumah, saya gantungkan kad + kek buah slice kegemaran awak kat depan pintu rumah awak lepas tu terus balik...kenapa saya bagi 3 keping? Well I hope you know the meaning...Lepas gantung kek buah tu saya lari laju-laju...lari sebab saya takut...Takut saya akan hilang awak lagi...

Em...there are lots of moment that I missed so much...
Xmampu nak ucap dengan kata-kata...Mungkin tears waktu tulis ni boleh ceritakan...

Ingat tak impian kita sewaktu kat pantai dulu..Indahkan? We talk so much about our future and I still remember one thing, 'Awak kena belajar rajin-rajin biar sampai berjaya...Walau pon nanti saya xdengan awak dah, bila awak dah berjaya awak datang rumah saya sambil bawak result awak dan saya nak awak cakap:
 'Awak suruh saya belajar rajin-rajin kan, sekarang saya dah buktikan untuk awak, ni result saya hadiah untuk awak.'
Ye, beruang koala awak akan menangis untuk awak...
I will keep it in my mind and will try harder to prove it...:)

Dear Encik Koala,
Saya xtahu nak guna nombor digi tu untuk cakap ngn sape lagi...you are the only super buddyz...the one that gave me that number so that I can use to call you...Saya balik bercuti lagi 5 hari ni...
Xtahu la ada harapan lagi ke x untuk kita berjumpa...
Okies biler tulis part ni dah xnangis dh...ni la kelebihan tulis blog ni, emosi cepat recover...

Baiklah Encik Koala, saya xnanges dah, air mata dah merosot. Selamat malam, nak buat nota untuk test Khamis nanti pulak...I will prove to you for this semester...:)



Nota kaki :: Sebelum berpindah bilik, roomate sya bagi hadiah sekotak + lagi setengah kotak tisu untuk saya. Yar, maybe she knows that I might use it..Thanks roomate..*TISU BASAH SUDAH KERING DALAM TONG SAMPAH* :)


No comments:

Post a Comment